Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzenden

 

Verzendkosten

Voor verzendingen binnen Nederland en naar België en Luxemburg betaalt u de gebruikelijke verzendkosten

 

Leveringen

Onze leveringen worden door PostNL aangeboden. Wij streven ernaar om uw producten binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit te horen en stellen wij u op de hoogte van een te verwachten levertijd. 

 

Retouren

 

Ons retouradres:

De Kassaman
T.a.v. Afd. Retouren (o.v.v. het ordernummer)
Postelkamp 12

6652 BE Druten


Niet tevreden met product (zichttermijn)

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. 

Klik 
hier (het retourformulier is uitsluitend bedoeld voor consumenten) indien u gebruik wenst te maken van het retourformulier, u kunt uiteraard ook digitaal een ticket aanmaken. 


De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan De Kassaman geretourneerd moeten worden. Ontvangen wij het product, of de verpakking, beschadigd dan zullen wij in overleg zoeken naar een passende oplossing.

 

Bent u zakelijke klant?

Voor onze zakelijke klanten gelden dezelfde regels als voor consumenten. Het is wel van belang dat u het product retour registreert via ons ticketsysteem op uw persoonlijke pagina of via email.

 

Beschadigingen en defecten 

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met De Kassaman.

 

Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wanneer uw pakket aan de buitenzijde beschadigd is dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

 

Mijn product zit beschadigd/defect in de verpakking

Wanneer het product dat u bestelde tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, of defect blijkt kunt u het product binnen 7 dagen bij ons retour melden. Om het product om te kunnen ruilen voor een werkend exemplaar is het van belang dat u het product zo compleet mogelijk aan ons terugstuurt (verpakking en accessoires) Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.

 

Mijn product is defect binnen de garantieperiode

U heeft het recht om een defect product binnen de garantieperiode te retourneren.

Neem contact met ons op. U krijgt van ons een retourcode die u bij het pakket dient te voegen zodat wij snel en efficiënt kunnen reageren. Stuur het product zo compleet mogelijk op dus incl. accessoires. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. weer een werkend product krijgt. (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

 

Regels voor retour sturen